close
 今日,係學校ge星誕聯歡會,中學ge每一班都要準備一個節目表演,而我地高一信呢........就係表演一套教人唔好賭錢ge話劇。

今次ge表演尚算成功,至少都得到幾浪ge歡笑聲,令我地眾多ge演員同學們都得到少許ge安慰,雖然最後我地未能獲獎,但係我地仍然好開心,因為我地已經盡咗最大ge努力來表演,問心無愧!!!

而我地一眾同學們亦非常有大志,決定下一年一定要跳團舞。雖然好似有d開空頭支票咁,不過我相信我地ge同學講得出,做得到!!!

而今晚呢...我亦都咗去參加培正同學會ge聚餐,攞咗個商標徵文比賽ge二等奬,有$800奬金咁多o架(仲要係人仔添)!!係米好羨慕我呢!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    veronicawai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()