close
今日係大我er.....32年ge表哥ge生日,去咗乾坤閣度食西餐,仲食咗個四磅大ge雜果蛋糕!!
今日我地呢餐世紀生日飯,足足用咗人地成個閣樓,一共有成26個親戚,老至70歲,細至5歲,有大有小,雖然中間發生咗一件小插曲, 但係所有人都玩得好開心,係我2008年第一個難忘ge一天!!
聽日就係一年一度ge校運會,對於每年都到喉唔到肺ge我,今年真係好想一次過呢種差勁ge感覺丟掉!!所以今年ge校運會,我一定要揾返至少一個奬牌,如果今年仲係一個奬牌都冇ge話,我諗我會好傷心!!!


個生日蛋糕靚唔靚呢???^.^
arrow
arrow
    全站熱搜

    veronicawai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()